blått öga, svarta tankar

såhär ser min och lindas vänskap ut

ebba : hur lever livet?
linda : skit ! har ont i huvudet och feber..
[..]
ebba : mendu, du får banne mig inte vara sjuk på onsdag jue ! host svininfluensan host
[..]
linda : ganska kul att vara uppe och gå, för jag vinglar lite
ebba : HAHA, du är inte sjuk du är full ! jag ska banne mig bli doktor.
linda : nej jag lovar !
ebba : hm, tror jag på detta? typ. inte.
linda : men det är sant ! tog två ipren igår men dom hjälpte inte :s [..]
ebba : linda, det är farligt att blanda sprit och tabletter.

aaaaah, vad jag är omtänksam. men krya på dig linda lilla !
nu : staden med frida !

Kommentarer
Postat av: isabell

great! ja jag längtar! :) <3

2009-08-24 @ 15:05:11
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/
Postat av: mathilda

Sv: Ledsen? Jag är glad för det :D



näe,ska skriva in mig på Östersund. Det var ju tänkt så från början :)

2009-08-24 @ 21:14:38
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lindaaaaaaa

Haha jävla mupp ^^ men jag kommer nog på skolan på onsdag även om jag är lite snurrig :) <3

2009-08-25 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback