hjärtat slår, och det slår skiten ur mig

jag lever fortfarande, har inte dött eller blivit överkörd eller fått svininfluensan eller så. även fast det sistnämnda förmodligen kommer drabba mig. och jag var man nog att säga nej när moder frågade om jag ville vaccinera mig, får man det så får man det liksom.

nu har jag gått i trean i en vecka, det känns underligt. jag vill inte bli stor. äkta ångest kallas det. tänkt då vilken fyrtioårskris jag kommer ha när det blir dags för den, hehe. om jag nu inte dör av svininfluensan vill säga

just för ögonblicket städar jag mitt rum, eftersom jag insåg att man behövde karta och kompass och tina turner för att hitta genom röran. ochja, det är jobbigt !

jag vill ha höst nu. dricka te och ha halsdukar och mysa sönder, nivet?


Kommentarer
Postat av: SARA

sv: okej tack ! :) haha .

2009-08-29 @ 20:37:33
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: mathilda

Varför ska man behöva Tina turner för att hitta på ditt rum?



SV: haha då får du betala resan :P

Okej, inge sånt hos oss iallafall. Inte vad jag har sett iallafall :P

Okej, och blått läppstift och skäggväxt ?

2009-08-29 @ 20:42:22
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback