autopilot

hoppas alla ser den nya designen.

tisdag idag, känns ganska konstigt eftersom jag går runt och har måndag. men då borde ju helgen komma snabbt, och det kan ju inte annat än gillas ! helgens planer är redan klara :
fredag : praktik till fem, jamtli julmarknad
lördag : jobba tio till tre, åka till momme och moffa och baka pepparkakor
söndag : kolla på seriespel i lugnvik, träna

jag längtar.

från bildarkivet :


detta väder närmar sig. idag hade vi typ fyra minusgrader, snö och sol ! åh, vad härligt med vinter !

jag hörde att jag skulle på träning nu. trevligt

(förresten kan jag berätta att det enda onyttiga jag har ätit idag var lite beasås till middag. annars bara bra saker. till exempel två apelsiner. stolt är vad jag är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback