boy you broke my heart and now im standing here

tralala vad jag har mycket att göra just nu !

den här veckan har bara runnit iväg känns helt galet att det är torsdag imorgon ! vad hände, kan man fråga sig. hm. hur som helst så har jag och familj precis varit iväg och kollat på när systra mi och hennes klass haft luciatåg. duktiga var de

(och hur kommer det sig att det ofta är folk som tror att jag är tillsammans med min bror? även fast vi bara sitter bredvid varandra? makes me worried, hehe)

nu sitter jag här och skriver klart min bokredovisning som ska in senast fredag. vi hade fått ett trevligt (HRM) litet mail från vår lärare där det kom fram att om man inte hade mailat in den på fredag så får man ig. och det vill man ju inte ha. så därför tänkte jag skriva klart den idag eftersom jag inte hinner sen. smartyesva

men nu måste jag återgå till skrivandet. och var det bara jag som blev galen efter desperate housewives igår? hatar när det blir sådana värdelöst spännande avslut. så man måste vänta ändå till våren. DEPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback