först kommer allt sen kommer allt sen kommer ingenting

torsdag. eftermiddag. och jag är verkligen hur trött som helst ! personligen tror jag att det har att göra med att man inte är ute på dagarna. jagmenar, hur roligt är det när det är mörkt när man kommer till skolan/praktiken, och mörkt när man går hem? det blir man ju garanterat inte pigg av. kan jag lova.

såååå, nu väntar jag på mat. min mormor är här och fixar föda. tjockpannkaka. och jag är rädd att det inte riktigt är hennes kapitel här i livet. den ser ut som gegga. hoppas att den smakar bra för jag är så otroligt hungrig ! nu sa hon precis att den inte blir mindre geggig heller. och jag som hatar geggig mat. får väl knapra lite hårdbröd om det blir för hemskt. haha. nejdå, jag är glad att hon kommer hit. men jag gillar inte geggig mat. som sagt.

ljusarrangemang på skolan :


bara närbilder eftersom de andra bilderna blev fula. hehe

jag gjorde en stor bukett också. som jag faktiskt blev väldigt nöjd med ! men jag har inte fotat den. så då kan jag ju inte visa hur den ser ut.

powernap nästa (ja, det har blivit ett par stycken denna vecka) och lite träning efter det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt med lite blommor, du trivs fortfarande med linjen du valt? :)

KRAM

2009-12-07 @ 09:08:58
URL: http://sofiafurostam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback