please dont walk on red

jösses, vad jag är trött ! sitter här nu och funderar på att börja skriva bokredovisningen som ska vara inne på fredag. känns som en rätt bra idé.

när jag ändå sitter här så kan jag berätta att veckan blir tuff :
måndag : skola, hemmaplugg, fotbollsträning
tisdag : praktik nio till fem, badmintonträning, eventuellt fotbollsträning
onsdag : praktik nio till fem, syster har luciatåg
torsdag : praktik nio till fem, badmintonträning
fredag : luciatåg halv tio, fika på skolan, jobba till sex, inlämning av bokredovisning
lördag : jobba nio till tre, köpa julklappar?
söndag : jobba elva till tre, badmintonträning

jag tycker inte att det är någon mening att tjata om att jag vill ha helg. det vet jag inte riktigt om jag vll nämligen. men lite jullov skulle sitta fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback