sammanfattning är vad detta kallas

jösses vad jag tappar läsare. det går fortare än tåget,men jag har ju enbart mig själv att skylla. och jag skyller på att jag har jobbat mycket och i princip däckat så fort jag har kommit innanför dörren. haha.

I ALLA FALL. det var julafton igår (jag antar att ingen missade det)och jag inledde dagen med att jobba från nio till två. sen for vi till momme och moffa där jag skuttade in i duschen på momangen för jag var så jävla skitig. efter det blev det fika. alldeles för mycket i vanlig ordning men sak samma. det är jul. sen åkte moffa och morbror på kyrkogården och fortsatte sitt firande där. mehe. dom kom tillbaka sen. då var det dags för julklappar. JAG FICK EN GITARR. min momme och moffa är världens bästa alla kategorier. slutdiskuterat. sen blev det MAT. mums.

SJUKT NÖJD TJEJ PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback