SNÖ

h e r r e g u d vad det snöar ! helt sjukt extremt ofattbart mycket ! härligt. jag ska plåga er med lite bilder senare.

idag är jag ledig i alla fall, har spenderat morgonen med att skriva klart min APUrapport som nu är färdig. snart ska jag väl dra mig in på stan och handla lite julklappar, plus att jag måste springa upp på praktiken och fixa ett intyg samt ta lite kort. hoppas att jag inte drunknar i snön bara hehe.

kvällen kommer innehålla fotbollsträning och lite påläsande av den muntliga redovisningen av boken jag har läst som ska göras imorgon. vilken konstig mening det där blev men aja.

snart jullov. andas. snart bara en vecka kvar. andas lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback