wait your turn

förstår ni att det snart är helg? den här veckan har gått så sjukt snabbt ju ! om det ska fortsätta i den här takten kommer det att bli julafton fort som tusan. haha.

idag börjar jag halv nio, sitter här just nu och målar en nagel. den blev ful igår, så jag gör om det idag. sen ska jag sminka mig, blåsa håret och springa till bussen. jag hittade förresten mitt busskort igår (jag hade tappat bort det. men det kanske ni fattar) så nu slipper jag betala massa onödiga bussbiljetter också. den här dagen börjar ju faktiskt bra.

nu är det ju bara hoppas att jag sipper göra en så kallad kungvurpa när jag springer till bussen. det skulle vara ironiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback