always free

några anledningar till varför jag är läskigt nära att bli en deprimerande hemmafru :
- idag åkte jag och handlade på ica. rostbröd. som inte ens var til mig själv. antar att nästa steg blir tvättmedel. fast jag inte kan tvätta (skamligt och dåligt jagvet)
- efter det åkte jag hem, och drack kaffe och läste tidningen. nästa steg blir nog att läsa tidningen bakifrån och fram, det gör min mamma. hehe.
- sen tog jag och bakade cupcakes, med äpple och kanel. snart blir det väl till att anordna syjunta så man har något att göra när man käkar muffins.
- inte nog med det, jag städade toaletten sen. VAFAN. kan ju kanske ha att göra med att min moder har gjort ett städschema för toaletten som jag och mina syskon använder. men ändå, det finns ju annat att göra på fredagar.
- sen kan jag ju påpeka att i helgen är det forum. men jag ska jobba.

v u x e n l i v e t, mina vänner. vuxenlivet.


där har ni den

nej, nu ska jag bege mig ner och kolla på aktuellt eller något. känns ju som att det är lite min stil idag.


Kommentarer
Postat av: Isabell

den där såg jävligt god ut, kan du komma hit med en? eller ta två när du ändå är på gång! :) <3

2009-11-06 @ 21:51:33
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Ylva

som bengt skulle ha sagt: välkommen in i vuxen livet ;)

2009-11-07 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback