är inte den som brukar säga sånt här, jag ska viska det så att ingen hör

HAHAHAHAHAHA. okej. det ringde precis en snubbe från EF ( som ordnar utbytesstudier efter gymnasiet och sådär ) och frågade mig om jag hade tänkt på något sådant.
jag : eeh, nja. ja. njo. (försöker febrilt komma på hur han har fått mitt nummer osv osv)
han : bla bla bla
jag : eeh, nja. ja. njo. ( minns att jag i ett svagt ögonblick vid beställningen av studentmössan kryssade i att de kunde skicka ut en katalog om utlandsstudier )
han : bla bla bla
jag . eeh, nja. ja. njo.
han : ska vi återkomma i januari när du har kollat igenom katalogen lite mer?
jag : JATACK

perfekt. nu har jag till januari på mig att komma på vad jag vill göra ( eventuellt inte göra ) efter studenten. perfekt, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback