det är tomma ord som fastnar

hemma en snabbis, sen springer jag ut igen ! på tal om springer så höll jag på att dra världens kungvurpa idag när jag sprang till bussen. sen insåg jag att det var ganska halt ute. men å andra sidan hade det ju varit kul att ge grannarna ett skratt på morgonen också. personligen tycker jag verkligen att det är hur kul som helst att se när någon annan vurpar. nivet, man ser liksom att de försöker låtsas att ingen såg vad som hände när de kliver upp sen? oslagbart

i alla fall, så ska jag äta lite..omelett till middag ! det som blev kvar igår alltså. för jag har inget bröd kvar till mina varma mackor. hehe


en bild. nanana.

omelett - lätt som en plätt. på tal om det är jag en jäkel på att steka pannkakor, till den som trodde jag var dålig på att laga mat. omelett, varma mackor och pannkakaär fina fisken det. haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga människa!! Skicka skicka bilden bilden till till mig mig ! :D <3

2009-11-23 @ 18:25:11
Postat av: Johanna

Ebbis, vad förvånad du ser ut på bilden ;) Men väldigt söt med sååklart :D

2009-11-24 @ 16:30:59
URL: http://hellojohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback