en tanke

varför bloggar man för att uppröra människor? vad är meningen med att såra människor bara för att få uppmärksamhet? är det verkligen så viktigt att vara känd att man är villig att göra andra människor illa för att nå det där eftertraktade kändisskapet? jag förstår inte det här, jag förstår det inte.

varför använder man inte sitt kändisskap inom bloggvärlden till att göra bra saker? nu menar jag inte att alla kända bloggare sårar och provocerar, jag tror nog att ni förstår vilka jag menar. jag blir bara så förvirrad av allt det här.

ibland förstår jag verkligen ingenting


Kommentarer
Postat av: SARA

sv: eller hur???? :) kul :)

2009-11-22 @ 00:45:43
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback