it was the only thing

HÄR KOMMER VÄRSTA VÄRSTASTE NYHETEN :
mitt uf-företag som heter lpdesign har skaffat sig en blogg ! designen på denna blogg är ännu bara crap men det är där ni ska hålla utkik efter vad som händer, för det är där det händer ! så nu tänker jag tvinga er att gå in på denna adress minst en gång om dagen, det håller doktorn borta från magen ! ( ni hittar även länk till denna sida i menyn ) så.. KLICKA HÄR

bilder på oss fagra människor som driver detta företag kommer senare, liksom information om vad det är vi gör osv osv. ENJOY


Kommentarer
Postat av: mathilda

vad kul med en uf-blogg :P



sv: Ja du måste stötta mig, jag stöttade ju dig när jag hade halsfluss :P

2009-11-08 @ 20:15:14
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback