its all your fault

men heeeeeeeeeeeeeeeeejva.
här sitter jag och rullar tummarna. idag är det torsdag, vilket innebär fredag imorgon. denna fredag ryktas det dessutom att det blir utgång? g i l l a s

sen tänkte jag på en sak : varför är alla så sjukt nyttiga?
idag till exempel hade jag bakat till jobbet. värsta stora chokladmuffinsarna. alla tog en halv, utom jag för jag tog en hel. vad är grejen liksom? med att ta en halv bara då.

sen kan det ju ha att göra med att jag orkar mer också hehe. men ändå.

Kommentarer
Postat av: City

Svar: Hejsan =) Angående kissie. Jo men absolut så kan det vara ryckten bara att folk tagit livet av sig pga av henne. Men en kompis till mig kände den där tjejen =( Men att ta sitt liv pga vad kissie tycker är ju bara rubbat. Puss på diog

2009-11-20 @ 11:38:40
URL: http://gatc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback