lost then found

så var man vaccinerad. och jag som inte tänkte göra det. det enda jag funderar lite på är varför man inte fick något plåster. besparingskrav kanske

vi fortsätter med bildattacker. ut med det gamla och in med det nya, ungefär.

höst

värsta favoritvinterbilden

-

obligatoriskt

snart kommer det vinterbilder, för det har snöat som tusan idag ! imorgon ska jag på praktik (två veckor kvar minsann), äta lunch med andreas och isabell, sprina ärenden på stan på en kvart och träna badminton ! härligt !

går och gör mig en fruktsallad. jag måste ju vara nyttig i tre veckor. lycka till ebba, lycka till.
jag deppåt m'ms idag. jag och mamma kom överens om att det var okej. men från och med nu är jag nyttig som en nötkärna ! amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback