reality killed the video star

jag är så trött nu att om jag skulle ta en bild på mig själv skulle jag inte fastna på kortet
jag är så trött nu att jag fastnar med blicken på tangenterna när jag ska skriva. så jag måste titta extra mycket på de tangenterna jag vill trycka på så att hjärnan ska fatta att den ska säga åt fingrarna att trycka rätt
jag är så trött nu att min svenskalärare förmodligen skulle få men för livet om hon hade sett hur många stavfel jag har gjort i det här inlägget (innan jag läste igenom det en massa gånger för att se om det blev rätt)
jag är så trött nu att tanken på att gå upp imorgon ger mig ångest över att jag inte sover än

men fan vad jag är lycklig ändå

ps. jag ber om ursäkt för eventuella stavfel. ni får ha överseende med detta ! ds.

glad tjej puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback