save me for a day

j ö s s e s
vilken dag, säger jag bara ! imorse började vi halv nio, och vi drog igång med ett litet latinförhör på krukväxter. inte nog med detta, vi skulle dessutom kunna bedömma vilken krukväxt det var bara genom att se ett blad. lätt som en plätt, kan tyckas. men det tyckte nog inte vi. efter det gjorde jag och linda ett formarbete, som blev sjukt mysigt ! det tog hela dagen, heheh.

under dagen har vi dessutom fixat en massa med uf, eftersom det är öppet hus imorgon. klippt lappar, gjort påsar, samlat pantburkar osv osv. ett riktigt slit. men värt det såklart ! när vi hade slutat åkte jag och linda ner på stan, där vi köpte de tröjor vi ska ha på oss imorgon.

jag åkte hem, och åt middag framför teven. det var nämligen så att jag var tvungen att kolla på en film (slumdog millionaire) och svara på några frågor eftersom de andra gjorde det på svenskan när jag var på teneriffa. nu är det gjort så nu ska jag sätta mig och fila lite mer på designen till vår uf-blogg !

som ni märker är jag helt uppe i varv och har nu skrivit ett ganska långt inlägg på ungefär en minut. känns det som i alla fall, haha. kanske bäst att jag ger mig i kast med bloggdesignen medan jag fortfarande orkar hålla ögonen öppna?

får väl kanske koka lite kaffe också för att vara på den säkra sidan

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: halllåååe. ! :) de är köpt på bästaa MQ faktiskt. På zoul-avdelningen. PUSSS

2009-11-11 @ 20:40:15
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback