stay heavy

pluggpaus

antar att alla har märkt det, men jag tänkte ändå påpeka det : DET HAR SNÖAT IDAG ! u n d e r b a r t
grejen är den att jag gillar hösten rättså mycket, så jag såg inte framemot snön. men så imorse när jag kikade ut och insåg att det faktiskt hade snöat, blev jag så himla glad ! det är någonting med snö som gör att man känner sig lycklig.

dessutom är det ju inte så överdrivet långt kvar till jul heller ! tänk att få baka pepparkakor (äta deg heh), julpynta, köpa julklappat osv osv ! myyyyyyyyys. så kan man sitta inne på kvällen med en kopp glögg eller varm choklad eller vad man vill, en lussebulle och bara kika ut när det snöar. det kallar jag bra.

aja, nu måste jag överleva den här förkylningen och jobbhelgen först. sen tar vi vinterlyckan på allvar.

tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback