two more drinks and he might come true

dagens ilandsproblem numero ett :
ja, mitt nagellack (som jag sitter och kämpar med haha) har torkat ihop. eller inte riktigt, utan det är bara irriterande geggigt och jobbigt att måla på. jag har stora bekymmer, oja

saksamma, jag börjar kvart över tolv idag, känns fint det. och jag har en lektion idag, och den kan jag inte vara med på eftersom jag fortfarande är förkyld. less


en teneriffabild, fattar inte riktigt att jag kom hem för en vecka sen, haha.

nu ska jag kämpa vidare med mitt nagellack och sen få i mig lite frukost !
pussen

Kommentarer
Postat av: Linda

Ursäkta, vantar, halsduk och jacka? På teneriffa? ofta. Puss <3

2009-11-10 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback