we wanna live the life of the rich and famous

aj. aj. aj. träningsvärk. stjärten. benen. aj. men å andra sidan är det ju rätt härligt med träningsvärk för då känns det att man har gjort någon nytta ! härligt positivt tänkande

något som däremot är dåligt är att jag inte kommer kunna träna ikväll eftersom min hals gör ontontont. jag kan inte svälja utan att det gör..ja. ont. järnspikar också.

pluggandet (som jag sitter med nu och ett tag framöver) går faktiskt riktigt fint ! efter det hade jag tänkt lägga över bilderna från teneriffa också, om jag hinner. sen väntar soffan, en bra bok (som heter den allvarsamma leken som inte alls var bra från början men som är lite småcharmig nu faktiskt), en kopp té med mycket honung och bra tvserier !

hörs sen va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback