all you have to do is cry

FREEEEEEEEEEEDAG ?! åh, vad deprimerande. hehe. jag gillar verkligen mina fredagar, och här kommer en liten lista på varför :
- jag har uf hela dagen
- jag slutar senast halv tolv
- jag får gå på skolan och leta pant i papperskorgarna. hoho. fast det gör vi i och för sig varje dag.
- jag får v r ä k a i mig chips utan att få dålig samvete. BINGO
- jag får lägga mig sent och sova hur länge jag vill dagen efter. utan att klockan ringer.

MEN VÄNTA NU. var det imorgon jag skulle tävla? jamenjust, jag har ju min första match tjugofem minuter över åtta. mänskligt värre. vi stryker sista punkten tror jag

återkommer senare, ska nu ta mig i kragen och skriva klart svenskauppgiften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback