what if I break down

men tjena därute ! idag är det torsdag, och det innebär en dag kvar tills helg och det känns helt okej.

dagen har varit rätt seg, började typ halv nio och slutade strax efter tre. sen gick vi runt en stund och letade pant på skolan. varför i helvete då, undrar ni? det kommer ni kanske få veta framöver, säger jag. jag skulle ju kunna ta lite bilder på när jag gräver i papperskorgar men det är tveksamt om ni skulle uppskatta det, hehe

nu : det vankas mat
sen : dekorera cupcakes som min kära mamma ska ha med på sitt jobb imorgon
senare : badmintonträning

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv:Det lär jag ju inte göra..

Näe, men jag tänkte att vi 3 kunde ha gått ut, men om du villvara tråkig så varsågod!

2009-10-01 @ 21:04:18
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: åååhkey :) danke för rösten ebbis :) Puss!

2009-10-01 @ 23:33:41
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback