come with me

känslan för stunden : GLÄDJE

alltså, jag har känt mig rättså nere idag. skitsamma varför. men så, när jag sitter härhemma på min säng så hör jag en signal som jag inte riktigt lokaliserar först. sen inser jag att det är meddelandesignalen på min mobil (och hur ofta tar man fel på den, jag bara undrar?). alltså : ett nytt sms! och vad stod det i detta meddelande : MINA GLASÖGON ÄR KLARA FÖR 'AVHÄMTNING'. glad tjej ! ochja, det är en ganska liten grej, men det skiter jag i. för nu är jag påtopp igen för ett tag och då tänker jag banne mig stanna där.

gissa vad jag inhandlade på stan idag? jag har redan fått utbrott på den ungefär fem gånger. och fler lär det bli.



barnsligt glad tjej. men det bjuder jag på !

nu : matlagning¨
sen : ombyte
senare : fotboll i brunflo


Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, jag tyckte du var glad i dag på skolan :)



sv: Japp, det är hon som sjunger som heter turner :P men man kan ju inte veta allt :P

2009-09-01 @ 18:42:37
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

ska du läsa psykologi b på wargen? ^^

2009-09-01 @ 21:05:29
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/
Postat av: Frida

ååå :D lite kul med glasögonen! du kommer att passa super duper bra i dom!! vad ville du mig igår förresten, när du frågade vilken typ jag slutade? nyfiken ;) ps. skorna är bra snygga dom med

2009-09-02 @ 12:51:38
Postat av: anna

Jag lär dig kuben ;)

2009-09-04 @ 17:39:04
URL: http://enannanannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback