FAN

jag blir galen.förbannad.irriterad.och massa annat skit. ja, vi hade ju divisiontrematch mot frösön igår. jag hade ont i nacken innan, men lite linement(hur fan stavas det?) på det så var saken biff. sen skulle jag vara duktig och nicka undan en boll, och tror ni inte att jag får en knuff i ryggen? menjo. och vad händer då? jo, det sliter till i nackhelvetet. sen gjorde det ont att : andas.prata.finnas. jag hade tydligen fått kramp i nacken, ingen höjdarupplevelse. så det blev bara en halvlek. och ingen badmintonträning. FAN.

jag åkte hem och lekte handikappad, att duscha blev en tragiskt komisk upplevelse. sen bänkade jag mig i fåtöljen. hehe, tror ni det var kul att försöka hitta en någorlunda bekväm ställning att sova i sen eller?

i alla fall så tyckte min kära mor att jag skulle bege mig ner på hälsocentralen idag för att få det hela 'dokumenterat'. låter ju ungefär som att skadan är livshotande. NO WAY. men jag ringde i alla fall, och fick köa i tio minuter. sen när människan svarar är det så dåligt ljud att jag liksom får p r e s s a luren mot örat. najsnajs. och ingen tid fick jag heller, trots att hon letade efter en i typ en..kvart? åh, hälsocentralen är min bästa vän. vad vi kom fram till : jo, hon skulle återkomma senare. H U R R A

less tjej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback