i'm having a good time

måndagsunderhållning : svenska hollywoodfruar på kanal numero tre

HAHA, vill ni veta en sak? när vi har fredagsmyyyyyyys härhemma och mumsar på ostbågar så letar min mamma a l l t i d igenom bunken efter ostbågarna med mest ostpulver på. jag trodde detta var ett typiskt beteende för min moder, men sen ser jag att svenska hollywoodfrugan maria gör precis samma sak ! vad är dethär?! värsta mammasyndromet alltså..



detta är logiken bakom mammornas ostbågsval : mycket ostpulver JATACK. lite ostpulver NEJTACK (det är dom jag får sitta och knapra på)

fridens folket


Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahahahah! kanske är mer smak på dem med mycket pulver? 0.o tur ni kan enas om vem som ska äta vad iaf, hahaha=D

2009-09-21 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback