in your brown eyes

tjaaaaaaaaaaa
nu börjar det banne mig kännas som höst ! heltokej tycker jag eftersom det snart är slut på september. något annat som verkligen är helt okej är att vi fick hem taxfreekatalogen idag ! FÖR JAG SKA JU SOM SAGT TILL TENERIFFA. hrm, men jag skryter inte över det, nejnej. MEN FYFAN VAD SKÖNT DET SKA BLI

ikväll ska jag skaffa mig lite träningsvärk, tänkte att det skulle sitta fint ! badmintonträning står på schemat och den lär ju gå åt skogen eftersom jag bara har tränat ungefär två gånger. men den bjuder jag på ! FÖR JAG SKA SNART UTOMLANDS. okej, nu lägger jag av. FAST JAG.. hehe skoja bara.



jaa, såhär skev har ni väl aldrig sett mig. allvarligt, vad vill jag med ögat? men varsågod


Kommentarer
Postat av: SARA

sv: hihi tack :D



haha bra vi är x) noot. puss!

2009-09-23 @ 00:35:15
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: ylva

kom tillbaka din lilla tönt ;) <3<3<3

2009-09-30 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback