take it

måndagmåndagmåndag innebär fem dagar kvar till helg och två veckor och sex dagar kvar till teneriffa. nedräkningen har börjat.

en annan sak är ju att jag har spelat fotboll i hagel idag, tummen upp på det. eller så var det ganska kallt och förjävligt men är man tuff så är man. inget att göra åt.

ikväll ska jag äta tårta(igen) eftersom min morfar fyller år idag. sweeeeeet. fan vad jag kommer bli tjock, jag äter mer tårta än mat. men det är ju gott så vem bryr sig? inte jaaaaaaag

inga bilder på kameran, men det blir väl tonight ! swenglish hej

Kommentarer
Postat av: mathilda

Vi är hårdingar!



sv: Hmm, synd att vi inte tänkte på det tidigare. Då kunde alla vi tre gå dit :)

2009-09-28 @ 18:18:15
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback