you say move on where do i go

tja allihopa, invalida tjejen med stort i här ! idag ringde jag till hälsocentralen (igen) och fick höra att de skulle återkomma (igen). och den här gången gjorde de faktiskt det ! fast nu var det en sjukgymnast som ringde och hon tyckte inte det var någon mening att jag kom dit nu innan helgen, utan att jag skulle vänta till efter helgen. så ska jag ringa tillbaka om nacken inte är bättre. FUCK YOU att jag tänker. då går jag hellre till metropolen där de vet vad de snackar om ! HA.HA.

vad positiv jag låter, underbart ! nu är klockan två och jag har precis bytt om från pyjamas, grr. host
min pyjamas luktar linement. jag håller på att få en brännskada på mitt ben av fläkten på datorn. hälsosamt

nu ska jag översminka mig, sätta in löshåret och fixa ett roligt videoinlägg. HOST
vart har min humor tagit vägen kan man fråga sig


kärlek kallas det

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Metropolen är inte heller så bra, det beror på vem du ska gå till.



sv: Kan? Det är det godaste som finns.

Det kan jag förstå:)

haha, jag har då inte sagt någe omdet. Kanske var Micke som sa det. :P

2009-09-10 @ 16:50:20
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: jaa det är ju det! ;) haha.

nej inte alls.. :P! haha pusss

2009-09-11 @ 18:17:15
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback