you're not sorry

HAHAHAHA, var det bara jag som kollade på 'Svenska Hollywoodfruar' igår? (går på tv3) i alla fall så var det ett ganska komiskt program, vad annars. för det första, hur kul kan det vara att heta Anna Anka?! bara undrar
 

bild från tv3

sen har vi också hemmafrun Maria som skulle ha någon himla tärningsspelskväll. jag trodde att det skulle vara något softisikerat skit som gällde. men så spelar de p a k e t l e k e n. okej, dom är precis som vi. ingen tvekan

jag kommer bli beroende av det här programmet. det är lite som bonde söker fru. man kan liksom inte hjälpa det.

nu : mat
sen : fotbollsmatch
senare : SÄNGEN. tror jag

Kommentarer
Postat av: sabbe

Hahaha Anna Anka var klart den roligaste av dom;P

2009-09-15 @ 17:09:33
URL: http://sabinaellinor.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jag vill bli frisk. Eller jag är typ det nu :) men påmin mig om att jag ska säga dig en sak om den dära killen du vet :)

2009-09-15 @ 17:20:23
Postat av: SARA

sv: jaha okej ;) länka? okej. kram!

2009-09-15 @ 17:56:46
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback