ALL WE EVER DO IS SAY GOODBYE

NU ÄR JAG hemma, efter en relativt lång dag på stan. jag, johanna och johannas vän sofia irrade omkring en bra stund för att få syn på dagen mål inne på monki : JACKAN. ni vet vilken det är.

MEN tror ni att den hade kommit? NEPP. kanske imorgon, eller i början på nästa vecka. GAH, säger jag bara. hur mycket ska man behöva gå igenom för att få en jacka? ellerja, hur lång tid ska det ta, är kanske den rätta frågan.

ISTÄLLET blev det slingmedel, ny hårspray och en halsduk. påsen med halsduken lyckades jag såklart glömma på wedermarks när vi var där och fikade, men det var någon som hade lämnat in den ! TACK.

PÅ TAL OM wedermarks. jag köpte två kulor italiensk glass, blåbär och chokladsmak, och vad tror ni jag hittar i chokladglassen? KEX. jättekul överraskning när man är gluten, köper glass, tar en sked och hittar en jävla kexbit. LYCKA. nåja, blåbärsglassen var prima och johanna fick äta chokladglassen. men hur ofta ska man behöva fråga om glassen innehåller gluten? håhåjaja. så nu väntar jag med spänning på magont.

KANSKE slänger in en bild på halsduken senare, den är supermysig !

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback