ALLT SOM VI SA DÅ

VAKNAR UPP men en dålig känsla, inte okej. inser på studs att den här dagen inte kommer att bli den bästa i mitt liv eftersom :
- jag har universums mensvärk.
- flingorna var slut
- jag har en miljon saker att göra på skolan..
- ..och ungefär lika många som ska göras efter.
- det är alldeles för många dagar kvar till helg

TUR ATT jag har sovmorgon idag, annars hade det banne mig varit olidligt. nu sitter jag i pyjamas i sängen och lyssnar på spotify. om jag anstränger mig tillräckligt mycket kanske jag lyckas förtränga alla hemskheter, hehe.

VISAR BILD på hur jackan sitter på när jag kommer hem, såg att det var någon som undrat ! den kommer i alla fall från monki och kostar 500 riksdaler.

KÄRLEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback