BUT I NEVER REALLY TRIED

IDAG GJORDE JAG något stort för mig själv. jag bestämde mig för att hoppa över fotbollsträningen ! även fast jag superdupermegagärna hade velat gå så måste jag erkänna att jag känner mig som en urvriden trasa. jag tycker ändå jag har gjort det ganska bra den här veckan, tränat tre dagar i rad efter ett galet långt uppehåll. inte då konstigt att kroppen säger ifrån ! satsar på badminton imorgon istället.

PRAKTIKEN GICK väl bra, tror jag. har bara stått bakom idag, inte tagit några kunder alls. fick göra några höga dekorationer på morgonen eftersom jag tycker att det är det jag behöver träna på till slutprovet ! dessutom fixade jag fin pluspoäng på lunchen - satt och försökte banka in krukväxterna vi ska kunna på slutprovet. både latin och svenska är det som gäller, och vi ska bara få ett blad att titta på. GALET. menmen, nu är jag påväg i alla fall !

IKVÄLL SKA jag inte göra ett dugg förutom att eventuellt börja skriva lite på religionen. och den individuella rapporten som ska in på uf. hm, nu kändes det som att det blev en del. uf, religion och krukväxter. tur att vi är lediga på fredag, snart helg då ju !

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback