EKONOMISK UNDERGÅNG

TRÄFFADE EN fin ylva på stan idag och tog en fika, mycket trevligt. sedan gick vi en sväng på mittpunkten och bestämde oss för att kika in på monki. OCH VAD TROR NI HÄNGER DÄR? mhm, den hett efterlängtade jackan ! jag var ju sugen på den blå men sen kom jag på att den är alldeles för lik min fjällräven så då blev det, logiskt nog, den andra färgen. NÖJDARE TJEJ.




SÅ FORT det slutar blåsa förbannat och blir lite varmare kommer denna sitta som klistrad på mig hela våren ! (kanske borde variera mig lite med fjällräven också, men det får bli ett senare bekymmer)

PUSSEN

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du är en väldigt bra inspirationskälla, och jag undrar var du har köpt den där jackan och hur mkt den kostar, dessutom hur sitter den?



Kram kram

2010-04-19 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback