FREDAGKVÄLL MED MAMMA

DET VISADE SIG att vi inte behövde skjutsa in dem ! så nu duschar mammsen och jag ska jag dammsuga, för jag tycker det är så himlans underhållande.

IKVÄLL ska jag bjuda mamma på kina (har redan ringt och bokad bord - vuxenpoäng !) och sedan ska vi gå på bio ! filmen vi ska se heter 'Änglavakt' med skådespelare som till exempel izabella scorupco och michael nyqvist. jag har för mig att genren är drama (ännu en vuxenpoäng?) och jag hoppas verkligen att den är bra. jag brukar egentligen inte tycka om dramafilmer, men det skadar ju inte att ge den en chans !


tidigare nämnda skådespelare, mhm.

HOPPAS ALLA FÅR EN KANON FREDAGKVÄLL ! vi hörs eventuellt när jag kommer hem, annars blir det imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback