I DON'T FEEL LIKE DANCING

INLEDINGEN på detta påsklov tillbringas i en stuga i fjällen där inga krav eller planer existerar. långtråkigt, tycker vissa, underbart anser jag. här kommer jag befinna mig tills på måndag, och jag kommer inte göra många knop.

IMORSE när vi vaknade hade det bildats iskristaller på trädgrenarna, så himla fint var det ! morgontrött som jag var hann jag inte ta något kort medan solen var framme, och när den gick i moln var det inte lika fint längre. men jag lovar att det var helt fantastiskt vackert !

DAGEN har mest spenderats inomhus, eftersom det har varit rätt blåsigt utanför dörren. jag har bland annat hunnit med att dänga skiten ur mina kära syskon på tv-spel. svenskatalet har jag däremot inte kommit långt på.

NOG pratat om mig ! VAD har ni för påskplaner? ÄR DET många av er som har påsklov veckan som kommer?

LITE KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback