JAG SKA RIVA MINA MURAR TILLS VI SER VARANN

HÅLL I ER : jag ska ut och övningsköra. är man arton och ett halvt år och utan körkort är det kanske dags att man tar tag i saken och skaffar ett? om jag dessutom ska flytta härifrån kan det kanske vara bra att ha ett körkort innan dess eftersom jag knappast kommer skaffa det efter eventuell härifrånflytt. fattar ni?

HÅLL I ER :
jag har skickat efter en katalog om vidareutbildningar ! tro det eller ej. hittade två utbildningar som verkar intressanta (inom floristyrket) och skickade efter en katalog från den ena skolan. känns fint. på den andra utbildningen (som lät mycket roligare) var man tvungen att ha lite mer "förutbildning" innan man fick söka, så jag får väl se till att skaffa det. för den lät riktigt, ruskigt bra. ett nytt, fint mål i mitt liv. körkortet är prio ett.

MEN FÖRST SKA VI TILL AUSTRALIEN, åh, vad jag hoppas att det blir av !

LATERR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback