JAG SKREV MITT NAMN I VATTNET

HELLU, alleman ! lite ont om tid imorse, det stod en galning utanför mitt(?) hus alldeles för tidigt och tvingade med mig i en bil. eller något sådant. måste i alla fall säga att det är roligt att åka bil med linda på morgonen, hon får mig på så nedrans bra humör !

PÅ LEKTIONEN drog vi på lite studiebesök. PÅ KREMATORIET. där man bränner människor. gah. inga kommentarer. galet. sedan har vi spenderat dagen på skolan med att göra kistdekorationer och öva på olika saker till slutprovet. har lite bilder som jag kanske lägger upp senare.

EFTER EN MYCKET UNDERHÅLLANDE skoldag(..) åkte jag ner på stan och köpte mig en ny studentklänning för fyrahundra eftersom min mamma inte tyckte om den förra. håhåjaja. satt fint i plånkan kan ni tro.

LATERR KIDS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback