LÄNGTAN

OM EN vecka får jag börja träna igen, efter tre och en halv månads uppehåll från all sport överhuvudtaget. jag tror inte jag kan beskriva för er hur sjukt mycket jag längtar. jag planerar att tjuvstarta med träningen redan på söndag, med ett mycket efterlängtat badmintonpass. det har verkligen känts hur konstigt som helst att inte ha något att göra på kvällarna, är man van att träna fem gånger i veckan så blir det en otrolig förändring och jag tror aldrig jag har gjort något så jobbigt i hela mitt liv. nu ska jag träna tills jag dör.


fin johanna. enånger tror jag minsann att det var.

HA EN BRA DAG !


Kommentarer
Postat av: Johanna

Coooljaaaag!

2010-04-19 @ 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback