MAXIMAL OTUR?

INTE MIN DAG idag, den saken är säker. skrev ju imorse att jag skulle in på banken och fixa kortet? vet ni vad som var fel? jo, istället för att spärra mitt electronkort i fredags hade kvinnan som "hjälpte" mig spärrat DET NYA VISAKORTET ! jaaaaaaaaaa, vad kul. så nu har jag inget fungerande kort utan väntar hem ett nytt. WHOHOOOO. fick i alla fall fyra biobiljetter som plåster på såren, dock går dessa ut på fredag så det blir ett jävla biospring fram tills dess, haha.

EFTER DET for jag upp till skolan och åt grönsaker till lunch eftersom det var köttbullar och det får vi sjuhundranittiotre miljoner gånger i veckan. känns det som.

OCH SOM grädden på moset, pricken över i:t, spiken i kistan osv osv, så kom min studentmössa idag ! hur kan då detta vara dåligt, tänker ni? jo, den lilla "pluppen" som sitter fram på mössan ska i mitt fall vara ljusrosa eftersom jag går hv. MEN HADE JAG FÅTT EN LJUSROSA? nepp, jag fick en röd, en mörkröd. TACK. så nu har jag precis mailat och sagt att de får så lov att fixa detta asap.

NU SKA JAG lägga mig under täcket och ligga där ett bra jävla tag. NEJ, justdet ! jag har ett tal att skriva klart/träna ihjäl mig på. KUL.

LATERR
(och tack till emelie som förgyllde min lunch och dag genom att ha lika mycket otur som mig. skönt att inte vara ensam i detta. AMEN)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback