MY LOVE IS GONE

JAG KÄNNER lite allmän panik över att dagens timmar bara rusar iväg idag, det känns som att jag inte riktigt hinner allt jag har planerat.

TIDIGARE NÄMNDA cykeltur får vänta till en annan dag, jag får träffa momme och moffa ändå idag eftersom de kommer hit och spelar kort med mig och mamma ikväll. jag vet att jag har lite mer pensionärssympton än vanligt just nu men jag har ingen ork i kroppen överhuvudtaget. om lite mer än en vecka får jag börja träna igen(!) så förhoppningsvis kommer min energi tillbaka då !


sommarsommarsommar. och titta på ylvas axel, ser ut som att hon inte har någon vänsterarm. fint, väldigt.

NU SKA jag fortsätta ta tag i mitt liv.

- cause i'm too tired to be scared

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback