NÄR DAGARNA GICK FRAMÅT VAR JAG KVAR NÅGON ANNANSTANS

EFTERSOM det hittills inte har blivit någon jackbild publicerad på denna blogg, så tänkte jag att jag skulle gottgöra er med att visa hur min studentklänning ser ut ! vad sägs om det?


VILA, 399kr.

HELT SJUKT
att det bara är 45 dagar kvar ! förstår inte vart tiden har tagit vägen, känns som att det var i år man började ettan. tre år har gått i raketfart.

JUST DET ! igår fick jag hem katalogen från påbyggnadsutbildningen jag hade skickat efter. gissa vad 23 veckors utbildning kostade? 58 500. GALET.MYCKET.PENGAR. något att fundera på, minsann.

NU SKA VI snart skjutsa anton och johanna på träning, sedan ska vi förbi ICA en sväng för att handla min hett efterlängtade glass samt skicka iväg min kära studentmössa på lite töjning(den är nämligen lite för liten, men det är ingen fara på taket).

HÖRS SENARE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback