ONÖDIG FAKTA

EFTERSOM jag gillar att underhålla er med mina puckade påhitt så är det väl lika bra att jag bjussar på detta :
SUUUUUUUURFADE in på wikipedia, hemsidan som alla skolor hatar. tänkte jag skulle informera er om lite vetenskaplig fakta angående BAPARAPAPABARA SNOOOOOOOOR ! KLICKA HÄR

INTE VISSTE JAG att det fanns så mycket fakta om det jag sitter och snyter ut genom näsan stup i kvarten. håhåjaja. och att det dessutom kallas SNYTING att snyta sig? det är mycket man inte vet.

NU NÄR NI har läst detta onödiga inlägg undrar de flesta förmodligen : MEN FÖR I HELVETE ! har kvinnan, flickan, barnet inget viktigare för sig än att söka på sådana barnsligheter på internet?!

SVAR PÅ DENNA FÖRVÄNTADE FRÅGA : jorå. kvinnan, flickan, barnet sitter och försöker skriva ett svensktal. ni kan ju gissa hur bra det går.

nu kan ni kommentera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback