RÄNKA FÅR

DET KLASSISKA sovtricket. har dock aldrig fungerat på mig, tröttnade liksom på själva räknandet istället för att somna. menmen, allt går ju inte bra jämt.

HAR PRECIS borstat tänderna, och sitter här med en knut på skallen, planerar också att sova med en knut på skallen eftersom jag hatar när håret tar över ansiktet OCH SÅ. intressant värre. kvällen har spenderats i fåtöljen med diverse tvprogram, bland annat anna ankas desperata sökande efter assistent. stackars kvinna, säger jag bara.

JAG ÄR SÅ fruktansvärt trött, nuförtiden ! ska man inte bli piggare när det är vår? igår gick jag och la mig tjugo över nio(NÄR DET VAR DESPERATE HOUSEWIVES) och nu gick jag från tvn MITT I GREYS. jag måste vara allvarligt sjuk, minsann.

(här skulle det kunna vara en fräsig bild på mig med knut på huvudet men ICKE. så föreställ er, my friends.)

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback