SKITSKOLA

SÅ ÄR DET. det kan betraktas som aningen jobbigt när mobilen ringer, man blir till frågad som vikarie över dagen men måste säga nej för att skolan börjar. dålig tajming, ohja. jag som verkligen hade velat tacka ja, pengar behövs alltid !

FÖRUTOM DETTA så är jag på allmänt sämst humör. varför? jo :
- jag är stenförkyld. min vanliga tur.
- jag måste in på stan och fixa med bankkortet, som fungerade i en och en halv dag.
- imorgon ska vi hålla tal på svenskan, och jag känner en tjej som inte är så jätteklar med det talet. får jobba som attan ikväll, alltså.

GE MIG STUDENTEN, TACK. nu måste jag gå och snyta mig, så jag kan andas igen.

ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback