TISDAG

HANN VERKLIGEN INTE skriva imorse, fast jag hade jättemycket tid över ! gissa vad den tiden gick till? jo, träning av svensktal. herregud, vad nervös jag var ! haha, och jag brukar inte vara så värst nervös. i alla fall så gick det superbra, och jag är grymt nöjd. skönt att kunna lägga detta bakom sig, hehe.

EFTER SVENSKAN hade vi religion, och då fick vi besök av en "anhängare" (vet inte om man säger det) till hare krishna ! jag tyckte det var jätteintressant, han bröt på engelska och bjöd på kola. plus att han hade massa vettigt att säga.

SEDAN åt jag morötter, majs och lite spaghetti till lunch och efter den superba måltiden for vi upp på skopunkten för att marie skulle byta ett par dojs.

KLOCKAN TRE har jag tid hos optikern, så vi hörs säkert innan dess !

(lite bilder nu, jagvet, men jag har inga nya haha)

PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback