ATT TRIVAS SOM FLORIST

HEJ IGEN !

HANN INTE
skriva imorse, alldeles för bråttom blev det. som vanligt. aja, jobbade från tio till tre, och jag kan tala om att det gick galant ! gillar verkligen mitt jobb, trivs som fisken i vattnet. glad som attan att jag valde floristlinjen när jag gick i nian ! AMEN.

DÄRFÖR KÄNNS
det lite extra galet att jag tar studenten om cirka 40 dagar(!). tiden har gått så himla fort. känns som att yrket passar mig finfint. att vara kreativ, träffa massa människor och att dagligen ställas inför nya utmaningar ! jag hoppas verkligen att jag hittar någon påbyggnadsutbildning som jag vill gå efter gymnasiet, för det är det här jag vill jobba med ! så snälla gud, ser du det här så kan du väl ge mig en liten hint om var jag kan hitta den perfekta utbildningen? tack.


brudbuketten jag gjorde i höstas, mitt tema var askungen, nöjd tjej

askungetema - bordsdekoration av pumpa !

JOBB IMORGON igen (tolv till tre, skön dag !) vilket innebär lugn kväll. så vi kanske hörs igen, vetja !

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback