VINNAREN

UPPTAGEN KVINNA, hejkomochhjälp.

IDAG HAR vi haft praktiskt på skolan, inte så speciellt. man kan påstå att jag och linda är lite less på en viss människa. aja, man lever bara en gång och det är ju jävligt synd.

VI GJORDE i alla fall något annorlunda idag och tog med eget fika på skolan, jag och min kamrat ! lindas fika bestod av en morotskaka och tre chokladbollar medan min innehöll åtta chokladbollar bakade kvart över sju imorse. kvinnan med framförhållning. kanske inte.

EFTER SKOLAN åkte vi upp på lillänge och kollade på lite skor och så vidare. intog även en superb middag på allas vår mcdonalds. gillart.

NU SKA JAG alldeles strax övningsköra fram och tillbaka till lugnvik och när jag har kommit hem ska jag hitta på en egen religion. lätt som en plätt - plättlätt. eller hur det nu var.

LATERR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback