VISA UPP SINA HJÄRTAN PÅ ALLMÄN PLATS

NÄMEN HEJ ! (ser ut som en ekorre och vinkar lite, vink vink)

JAG HAR glömt bort hur det känns att inte ha träningsvärk. kan inte påstå att jag saknar oträningsvärken heller, jag blir ju härdad som en viking nu minsann.

IMORSE VAR vi på studiebesök på arbetsförmedligen alternativt arbetsförnedringen, it's your choice. inte så jättekul men det är alltid bra att veta hur det går till om man skulle behöva avlägga en liten visit !

SEDAN åkte vi upp på skolan och hade lite religion, efter det skrev vi klart versamhetsberättelsen till uf och sen gjorde jag och linda klart g-delen på en religionsuppgift som vi fick idag(!!). jag är fortfarande i chock. plus att jag betalade balbiljetter till mig och mathias och att han och anna kom upp och hälsade på en sväng. trevligt, trevligt.

NÄR SKOLAN VAR AVKLARAD åkte jag ner på stan och hälsade på banken, vuxenpoäng införskaffades, i tell you ! kikade även in lite småintressanta plagg på monkis rea, men i slutändan blev det ett vitt linne och två par strumpbyxor. från hm.

NU HAR JAG precis smällt i mig fem våfflor och mår alldeles för illa. varför äter man alltid för mycket?

IKVÄLL blir det släktdubbel i lugnvik(badminton) och jag satsar på träningsvärk ett par dagar till.


ETT ORD : MUMS

HA EN BRA KVÄLL !


Kommentarer
Postat av: SARA

sv: naaw sötoo! jag träffade en blond fining , saknad sådan också, kanske det var du? :)

2010-04-27 @ 19:46:35
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback