WHAT TO DO

GLAD PÅSK, allihopa ! i skrivande stund sitter jag och tycker lite synd om mig själv. anledningen? mamma, momme och moffa är ute och åker längdskidor och pappa och olga har dragit på en slalomtur till drommenbacken. AVUNDSJUKA. jag får ju som sagt inte idrotta än, och mig veterligen betraktas skidåkning som en form av idrott, och jag kan med stort missnöje konstatera att detta suger. att sitta hemma alltså. enda ljusglimten är väl att anton (lillebror) är dyngförkyld och därmed inte kapabel till att åka skidor han heller. så vi ska sitta ute i en grop och sola och bli bruna. ellerja, han lär ju bli brun, jag blir aldrig det.

PÅSKÄGG fick vi i alla fall imorse. mamma och pappa hade gömt antons på universums enklaste ställe (i en stövel) eftersom han alltid hittar sitt sist. jag kommer aldrig glömma när han var lite mindre och började grina för att han inte hittade sitt ! och dessutom vägrade han att leta vidare eftersom jag och olga redan hade hittat våra, heh. men i år fick han i alla fall hitta sitt först. annars hade jag gett han stryk.

lite segt internet häruppe, så det här med bilder fungerar inte riktigt. men ni kan ju föreställa er mig, helt osminkad i ett par sköna brills. där har ni dagen men ett foto.

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback